Rabu, 21 Ogos 2013

SyukuR

 
syukur
syukur ke hadrat Ilahi
dengan izin dan mahu Mu
aku disamping mereka
yang cukup membahagiakan
yang cukup menggembirakan
 
aku punya ayah
yang penyabar
ceria
cool
senyum sentiasa
 
 
 
aku punya ibu
yang terkadang garang
tapi
bertempat
namun
memahami dan mudah bercerita
 
aku punya seorang abang yang good looking :-)
kelakar dan kelakar
hahahahahahahahha
 
punya adik-adik
yang mudah cara
senang cerita
boleh membantu segalanya
 
dan....
insan yang paling penting dalam hidup aku
suami tercinta
susah dan senang
sentiasa ade bersama
walaupun terkadang menyakitkan
tapi lebih banyak membahagiakan
ditambah dengan kehadiran permata-permata hati
putera dan puteri
yang senantiasa menemani
dan
menggembirakan hati
 
terima kasih Ya Allah
kerana menghadiahkan mereka
sebagai pelengkap hidupku
Syukur
 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan